המסביר הלאומי • לפיד חילק למטיילים בנתב"ג חומר הסברה ישראלי

אבי יעקב 6 Comment on המסביר הלאומי • לפיד חילק למטיילים בנתב"ג חומר הסברה ישראלי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת 'יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד הגיע הבוקר עם כ-40 פעילים לנתב"ג וחילק ליוצאים לחו"ל חוברות מיוחדות שיסייעו להם להלחם ב-BDS במהלך שהותם בחו"ל. לפיד שוחח עם היוצאים לחו"ל והסביר להם כיצד הם יכולים להיות השגרירים של ישראל במלחמה הזאת.

נתבג 5

"ישראל נמצאת תחת מתקפה מתמדת של שקרים והכפשות בכל העולם. אנחנו משיקים היום קמפיין של הגנה על המדינה ומגייסים את האזרחים הישראלים הטובים שטסים לחו"ל וכל הזמן מתווכחים איתם ופשוט הם צריכים טיעונים. פה יש חוברת קטנה שנכנסת לכיס, זה התחלה של הקמפיין, שבתוכה יש מספר טיעונים מוחצים שאפשר לנצח בכל ויכוח כדי שכל ישראלי יהפוך להיות שגריר שמגן על ישראל בחו"ל. אנחנו לא יכולים להמשיך להפקיר את הזירה לשונאי ישראל. אנחנו צריכים להגן על שמה הטוב של ישראל בעולם. מכפישים אותנו ומשיצים אותנו והגיע הזמן לענות להם" אמר.

לחצו לקריאת חוברת ההסברה

במהלך הקמפיין כל אזרח ישראלי היוצא לחו"ל יקבל חוברת מיוחדת שתסייע לו בעזרת תשובות מנומקות להתמודד מול הטענות והשקרים שמפיצים ארגונים קיצוניים נגד ישראל בעולם. כדי להגדיל את החשיפה לתשובות הישראליות יופצו החומרים גם ברשתות החברתיות על מנת שיוכלו האזרחים להילחם נגד ה- BDS גם בזירה האינטרנטית.

החוברת נפתחת בהסבר על תנועת ה-BDS ובקריאה ליוצאים לחו"ל לסייע במאבק: "אסור לנו להפקיר את הזירה. לא כולם אנטישמים, לא כולם נגדנו, אנחנו פשוט צריכים להסביר את הצד שלנו. הכנו לכם חוברת קטנה ומול כל שקר שמופץ כתבנו לכם את האמת. במלחמה הזאת- כולנו שליחים".

נתבג 4



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    ומי יחלק לנו חוברת קטנה שתפריך את כל השקרים וההשמצות של יאיר לפיד על הציבור החרדי.

  2. 5

    לא צריך חוברות נוספות, החוברות שמחלק לפיד מוכיחות את הצורך לתת תשובה על טענת אומות העולם המובאת דברי רש"י בתחילת בראשית "לסטים אתם", וכל שומר תורה ומצוות עונה בעצם הופעתו היהודית את דברי התשובה הנצחית של עם ישראל, תשובה אותה לא יכול לפיד להשיב עם דעותיו ושקריו נגד שומרי תורה ומצוות

  3. 4

    חזק הבחור יודע לעבוד

  4. 3

    אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לפיד אחלה גבר רק נשמע קצת משועמם……… מילא פעילים שלך אתה יכול לעשות דברים יותר מועילים בתוך הכנסת כנגד הבי די די אס והישראלים המסייעים להם!

  5. 2

    יש רק בעייה אחת לפיד עצמו צריך להפנים את חומרי ההסברה שהוא חילק היום………..תראו מה הולך בסוריה מאות נהרגים מדי יום אף אחד לא מדבר! ופה רק מדמיינים שמישהו זרק אבן על ערבי כל העולם עלינו! (בחדשות 2 מדי כמה ימים שיש כן בהשפעת הימים איזה זריקת אבן לעבר ערבי; ישר זה בכותרות הראשיות שזה קורה ליהודים מאות פעמים ביום (דברים הרבה יותר קשים מזריקת אבנים בקבוקי תבערה דקירות וכו…) הם אפילו מדווחים! אתם יודעים על כמה פיגועים גדולים שאירעו בתקופה האחרונה הם אפילו לא דווחו!!!!!!!! בתקווה למדינה נורמלית ותקשורת אובייקטיבית. (לא ביקשתי ימנית קודם כל שתהיה אפילו שמאלנית אבל אובייקטיבית ולא תשקר………